Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Mar 2025 10:17:22 +0200

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/02157 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Rapla linn, 27 
Rapla-Järvakandi-Kergu tee L4 // 6692078 Tutimäe tee // Metsapargi tn 4 // 6 
// 6a // Tallinna mnt 50 // 50a // 51 // Tutimäe tee 5 (Elektri maakaabel, 
liitumispunkt) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Rapla linnas Viljandi 
mnt 50a elektriliitumise kavandamiseks projekteerimistingimuste andmist 
Viljandi maantee ja Tutimäe tee piirkonna maaüksustele vastavalt taotlusega 
esitatud skeemile. Taotluse ja projekteerimistingimuste eelnõuga saab 
tutvuda ehitisregistri vahendusel. Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, 
arvamusi ja ettepanekuid saab esitada ehitisregistri vahendusel või valla 
e-posti aadressile [email-masked].

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27299037>  (menetlus nr: 
477979), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister